Chłopacy przyznali, że potrzebowali tej przerwy i przyznali też, że już od dłuższego czasu taką przerwę planowali. Powiedzieli sobie, że po nagraniu i promocji „Come Around Sundown” zrobią sobie co najmniej rok przerwy i tak też zresztą zrobili. Po powrocie do studia bali się, że wszystkiego zapomną, przynajmniej tak twierdził Matt, Jared zażartował też, że bali się nawet o to, że zapomną swoich imion.

Podczas przerwy też się ze sobą trzymali, rozmawiali, razem wychodzili. Jedynie przez pierwsze miesiące byli nieco odizolowani od siebie, ponieważ była to taka prawdziwa przerwa od wszystkiego, dobra by odejść od tego wszystkiego, być sobą, być normalnym człowiekiem. Padło pytanie, co mogłoby się stać bez takiej przerwy. Matt odpowiedział, że w pewnym momencie coś by się pewnie złamało, popsuło, a zespół byłby po prostu przepracowany.

Jared przyznał też, że nowy album – „Mechanical Bull” wychodzi już 24 września! – ma w sobie coś retro, kilka utworów rzeczywiście może kojarzyć się z „powrotem do korzeni”. Matt dodał, że wszyscy są podekscytowani, album powstawał we własnym studiu i chłopaki nie mogą doczekać się reakcji fanów. Pojawiło się także kolejne pytanie o presję, na co Followillowie ponownie odpowiedzieli przecząco. Jared przyznał, że nie uważa on, żeby odniesiony wcześniej sukces kiedykolwiek nakładał na nich presję, chodzi bardziej o to, że jest presja, by zrobić po prostu tak dobry utwór, jak jest to możliwe.

Na koniec padło porównanie nowego singla do „Sex on Fire” i pytanie, czy „SuperSoaker” może osiągnąć podobny sukces. Jared przyznał, że odnośnie takich kwestii są oni z reguły pesymistyczni i uważają, że raczej żaden utwór nie przebije popularnością „Sex on Fire”, które według nich swój wielki sukces zawdzięcza słowom refrenu. Oczywiście, mają nadzieje że „SuperSoaker” będzie równie popularny i byliby z tego powodu przeszczęśliwi. Matt dodał, że ludzie pewnie pokochają ten utwór, ale raczej nie będzie to ich ulubiona piosenka, choć zespół ma nadzieje i prosi, by singiel ten dotarł na szczyty list przebojów.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s